Značka Meghan Markle As Ever rastie.
V piatok si vojvodkyňa zo Sussexu dopriala pridanie nového predmetu do svojej kolekcie produktov.
Meghan Markle uvádza na trh nový produkt
V príspevku na Instagrame z 24. októbra Meghan zdieľala krátke video, na ktorom je v sade, spolu s textom „Save the Date 28th…“
Následný príspevok o pár dní neskôr naznačuje, že nové produkty budú s dovolenkovou tematikou. Na Instagrame, Obleky star zverejnila klip, na ktorom niekto odkladá kartu miesta so slovami „Vianoce“.
Nové produkty budú uvedené na trh v utorok 28. októbra o 21:00 PT/12:00 ET. Pripojia sa k vybranému zoznamu položiek, ktoré sú už na predaj na webovej stránke Ako vždy, vrátane krepovej zmesi, malinovej nátierky, marmelády a niekoľkých druhov bylinkových čajov, ako aj kolekcie vín. Niekoľko produktov vrátane marhuľovej nátierky, medu a zmesi sušienok sa vypredalo krátko po ich uvedení na trh.
Meghan spustila ako kedykoľvek predtým tento rok, načasovaná tak, aby sa zhodovala s premiérou jej seriálu Netflix, S láskou, Meghan. Obmedzený výber produktov značky je „vyrobený tak, aby pozdvihol váš každodenný život a inšpiroval chvíle radosti“, podľa webovej stránky, s položkami „inšpirovanými (Meghaninou) dlhotrvajúcou láskou k vareniu, zábave a ľahkému hostesingu.
Zatiaľ čo S láskou, Meghan ešte nebol obnovený na sezónu 3, prázdninový špeciál prichádza na Netflix niekedy pred koncom roka 2025. Nové produkty As Ever by mohli byť spojené s pripravovaným vydaním tohto špeciálu.
Budete si môcť kúpiť produkty ako vždy v obchodoch?
Odteraz sú produkty As Ever dostupné iba na webovej stránke spoločnosti. Meghan však hovorí, že premýšľa o rozšírení dosahu značky tým, že do obchodov dostane svoje elegantne zabalené džemy a iné predmety. Ale ako pri všetkom, čo robí, aj tento krok bude dôkladne zvážený a úmyselný.
„Myslím si, že maloobchodná zložka je taká dôležitá, najmä pri rozvíjaní podnikania. Ale aj to, na čom skutočne pracujem, a môj zámer s As Ever je vrátiť sa k veciam, ktoré sú taktilné. Ako sa navzájom spájame. Chcete si to dať do ruky. Aký je to pocit? A toľko z toho môžete sprostredkovať, samozrejme, len vo videách alebo v elektronickom obchode,“ povedala Fortune’s na skoršom októbrovom samite pre ženy Alyson Shontell v časopise Powerfuls Shontell.
„Takže mojím zámerom by bolo skutočne na mieru šité malé maloobchodné spolupráce,“ pokračovala. „Urobte niekoľko zaujímavých akcií aj na globálnych teritóriách. A potom, samozrejme, keď premýšľate o škálovaní, je to značka, ktorá je dostupná. Ale stále má kvalitu, z ktorej sa zdá, že ide o masovosť. A tak keď uvažujeme o väčších maloobchodných predajniach, myslím si, že v najbližších rokoch by to malo zmysel.“
Pre viac noviniek a exkluzívnych rozhovorov sleduj Instagram Cheat Sheet šoubiznisu.