Nový vyvolávací systém už zaviedli aj na pošte v Martine

Správy hlavné, Správy z regiónu, TOP_1, Všetky správy

Systém, ktorý vám umožní navoliť si požadovanú službu, vytlačiť si lístok a potom už len čakať, kým sa na displeji objaví vaše číslo, už zrejme poznáte z iných inštitúcií. Po novom naň prešla aj martinská pošta.

Novinka v podobe vyvolávacieho systému Martinčanov zaskočila, no v iných mestách si ho pochvaľujú. Predpokladá sa totiž skrátenie čakacej doby a zefektívnenie obsluhy. Ako sa pre portál Turčania.sk vyjadrila hovorkyňa Slovenskej pošty Martina Macková, v Martine bol vyvolávací systém nainštalovaný začiatkom novembra. „Slovenská pošta sa v maximálnej miere snaží vychádzať v ústrety svojim klientom. Aj z toho dôvodu postupne na vybraných poštách inštalujeme moderný vyvolávací systém, ktorý smeruje zákazníkov k priehradkám podľa zvolenej služby.“ Ako už bolo spomenuté, cieľom je zabezpečiť účelnú obsluhu zákazníkov a komfortnú obsluhu predovšetkým z hľadiska minimalizácie čakacích dôb. „V tomto roku sme na vybraných poštách celkovo nainštalovali 17 vyvolávacích systémov; ďalších 13 existujúcich prešlo modernizáciou a aktualizáciou“, dodala Martina Macková.

Nový vyvolávací systém už zaviedli aj na pošte v Martine

ZDROJ: Turčania.sk

Komentáre