Úspech v Slovenskom Pravne vďaka aktívnym rodičom

Značka Domestos sa už päť rokov snaží o premenu hygienického zázemia v školách a škôlkach. Učitelia, žiaci a ich rodičia mali aj tento rok  možnosť  zapojiť sa do súťaže o rekonštrukciu školských toaliet. Dve ocenenia putujú do Žilinského kraja.

Víťazom súťaže v kategórii škôlok sa stala Materská škola pri základnej škole Petrovice. Tá dosiahla  najväčší počet bodov na žiaka z celého Slovenska a na úpravu sociálneho zariadenia tak získala 2700 euro. Za úspech škôlka vďačí nielen hlasovaniu a zbieraniu bodov za nákup, ale aj vzornému plneniu súťažných úloh. Štyri povinné aktivity, ktoré škola musela splniť, boli koncipované tak, aby zábavnou formou viedli k zlepšeniu hygienických návykov detí.

Úspech v Slovenskom Pravne vďaka aktívnym rodičom

Súťaž Domestos pre školy nedáva šancu len veľkým školám. Vďaka prepočtu hlasov na žiaka majú šancu uspieť aj školy a škôlky s menším počtom detí. Dôkazom je škôlka zo Slovenského Pravna, ktorá sa vo svojej kategórii umiestnila na prvom mieste a zo súťaže si tak odniesla 2 700 euro. Za úspechom škôlky stoja aktívni rodičia, ktorí škôlku do súťaže prihlásili a venovali sa taktiež samotnej administrácii projektu. „Spolu s manželom sa systematicky snažíme o zlepšenie prostredia škôlky. Toalety sa nám tak podarilo zrekonštruovať už v lete. Finančné prostriedky preto využijeme na ďalšie stavebné úpravy, ktoré škôlka nevyhnutne potrebuje“, vysvetľuje aktívna mamička Monika Burzíková. Cieľom súťaže Domestos pre školy je zlepšenie hygienických návykov všetkých detí. Do súťaže sa tak môže prihlásiť aj škola či škôlka, ktorá ma toalety vo vyhovujúcom stave a prípadnú finančnú výhru následne využiť na inú nutnú úpravu školského zaradenia.

Konkurencia je stále väčšia

Súťaž Domestos pre školy si vybudovala v školskom prostredí už svoje stále miesto. Napriek tomu, že tento rok prebehol už piaty jubilejný ročník, tak popularita projektu a počet prihlásených škôl stále narastá. „Vďaka projektu môže denne navštevovať kompletne zrekonštruované školské toalety až 7000 detí, pričom počet škôl zaujímajúcich sa o súťaž každým rokom stúpa. To nás na jednu stranu teší, na druhej strane to ale znamená, že je tu stále veľký počet školských zariadení, ktoré by renováciu potrebovali,“  komentuje úspech súťaže brand manager značky Domestos Vojtěch Buřič.

Úspech v Slovenskom Pravne vďaka aktívnym rodičom

ZDROJ: TS správa

Komentáre