Po uvedení na trh ako vždy v apríli Meghan Markle oznámila, že jej zbierka malinového šírenia, divokého medu s plástom, kvetinovými postrekovačmi, bylinnými čajmi a mixom cookie s krátkym chliebom, úplne vypredaná za menej ako hodinu.
Bývalý Obleky Star uverejnila o úspechu svojho prvého spustenia prostredníctvom Instagramu. Niektorí si však mysleli, že to bolo zavádzajúce a obvinili vévodkyne, že vyrába iba malú sumu, ktorá bola k dispozícii na nákup. Skutočný počet produktov dostupných na nákup nebol zverejnený.
Meghan tieto položky dopustil a 20. júna pridal do inventára dva nové produkty – rozprestretie marhule a pomarančový kvet. Všetky jej výrobky sa vypredali druhýkrát a vévodkyňa o tom natočila video.
Niektorí si myslia, že existuje scenár, ktorý sa sleduje, takže zakaždým, keď Meghan spustila viac produktov, bude verejnosti povedané, že sa znova vypredali. Teraz niekoľko odborníkov zvažuje a zdôrazňuje, že ak sa výrobky manželky princa Harryho skutočne vypredali, preukázala vo svojej značke celkovú „nedostatok dôvery“.
Odborníci spochybňujú úspech značky Meghan po nárokoch na vypredanie
Na ňu Priznania zakladateľkyMeghan hovorila o únave zákazníka, ak vydala príliš rýchlo viac produktov a potom sa znova vypredala tak rýchlo a povedala: „Budeme znova doplniť a vypredať za hodinu, alebo je to nepríjemné ako zákazník? … Pozerám sa na to, že hovoríme, len pauza. To sa stalo. Počkajte, kým nebudeme úplne stabilní a budeme mať všetko, čo potrebujeme.“
Zrejme však mala ďalší rýchly výpredaj a popredný konzultant PR, Mark Borkowski, povedal Newsweekovi, že v značke ukazuje „nedostatok dôvery“.
Povedal: „Nikto nechce zostať s množstvom zásob, ktoré sa nemôžete posunúť. Takže to do istej miery ukazuje nedostatok dôvery v ich vlastný produkt, pretože ak by v ňom verili, prešli by do nadmernej produkcie alebo väčšej výrobnej línie. Ukazuje sa, že sú stále istí tým, čo by sa javilo ako dosť úspešné.
Nick Ede, britský odborník na značku a kultúru, ktorý bol priateľom s Meghanom, tiež hovoril s publikáciou a vysvetlil: „Zrejme povedali, že zvýšili inventár 10-krát, ale zaujíma vás, aký veľký bol tento inventár.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Vojvodkyňa sa pripravuje na jej ďalší pokles produktu
Meghan sa pripravuje na ďalší pokles produktu v tom, čo malo byť sezónne, sa teraz stáva mesačne, pretože budúci mesiac bude k dispozícii viac položiek vrátane vína.
V informačnom bulletine AS Ever, vévodkyňa požiadala návštevníkov, aby sa pripojili k zoznamu adries a napísalo: „Náš debut Napa Valley Rose sa začína včas na letné zábavu. Ako kedykoľvek Rosé. S mäkkými tónmi kamenného ovocia, jemnej mineralite a trvalým cieľom sa táto zmes na mieru začína práve včas na letnú zábavu a bude k dispozícii na zakúpenie 1. júla. “
A v ten deň môžete očakávať, že Meghan oznámi, že sa táto kvapka tiež vypredala.