Kofola sa posilňuje v segmente minerálnych vôd, kupuje Kláštornú


Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko opäť posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava ďalší lokálny produkt – slovenskú minerálnu vodu Kláštorná. Touto akvizíciou Kofola potvrdila, že sa orientuje na tradičné a kvalitné značky. Pod vedením podnikateľa Jannisa Samarasa dokázala Kofola vstať z popola a vrátila sa na výslnie. Podobný príbeh chce zopakovať aj v prípade minerálnej vody Kláštorná.

Kláštorná ako jedna z prvých minerálnych vôd prišla na slovenský trh s nezabudnuteľným balením v reštauráciách a kaviarňach – v malých sklenených fľašiach. Kláštorná si rýchlo získala verných zákazníkov a do povedomia Slovákov sa zapísala ako Kráľovná minerálnych vôd. Kláštorná si však vďaka komplikovanej vlastníckej histórii prešla zložitými obdobiami a takmer sa na ňu zabudlo. Cieľom Kofoly je túto vysoko kvalitnú minerálnu vodu oživiť a vrátiť tam, kam patrí – na stoly spokojných zákazníkov.

Kofola kúpou tejto značky posilní svoj segment minerálnych vôd. Kláštorná bude stáť po boku obľúbenej pramenitej vody Rajec a konečne sa tak naplní spojenie, ktoré už pred stáročiami zabezpečila sama príroda. Kým na jednej strane hrebeňa Lúčanskej Malej Fatry sa nachádza Rajecká dolina, svedok zrodu pramenitej vody Rajec, na druhej strane v Turčianskej záhradke počuť zurčiacu vodu tunajších minerálnych prameňov, domova Kláštornej. Je známa svojou neutrálnou chuťou a prameňom, ktorý spĺňa najnáročnejšie kritéria na kvalitu minerálnej vody a z hľadiska zloženia sa zaraďuje medzi najkvalitnejšie zdroje na území Slovenska.

Kláštorná sa do portfólia skupiny pridáva k ďalším silným značkám – slovinskej minerálnej vode Radenska, legendárnej Vincentke, Evianu, minerálnej vode Badoit a tradičným kúpeľným prameňom Bílinská kyselka, Rudolfův pramen a Zaječická hořká voda.

Akvizícia minerálnej vody Kláštorná potvrdzuje to, že Kofola ČeskoSlovensko – ako jeden z posledných veľkých hráčov vyrábajúcich na Slovensku – sa orientuje na firmy s dlhoročnou tradíciou a kvalitnými produktami. Kofola so svojimi závodmi vyrába nealkoholické nápoje celkovo na piatich trhoch strednej a východnej Európy.

Kofola ČeskoSlovensko je rozhodnutá pri minerálnej vode Kláštorná zopakovať svoj vlastný úspešný príbeh. Kofolu po revolúcii zatienila prívalová vlna zahraničných značiek a na trhu mala veľmi nízky podiel. Potenciál v nej však videl český podnikateľ s gréckymi koreňmi Jannis Samaras s rodinou.V roku 2002 sa dohodol na kúpe registrovanej obchodnej známky a originálnej receptúry Kofola. Značka zažila výrazný rozvoj a v priebehu rokov došlo k expanzii. „Veríme, že rovnaký príbeh zopakujeme aj s touto minerálnou vodou, v ktorej vidíme výrazný potenciál,“ uzavrel René Musila, prevádzkový riaditeľ skupiny Kofola.

ZDROJ: Kofola, foto: Webnoviny

Komentáre