Diddyove dvojčatá, Jessie a D’Lila Combs, predtým povedali, že vysoká škola nie je vo svojich plánoch

Sean „Diddy“ Combs ‚Twins, Jessie a D’Lila Combs, s istotou vstúpia do centra pozornosti ako stúpajúci módne a sociálne médiá. Teraz 18, sestry sa stali pravidelnými v hlavných módnych týždňoch, modelovali luxusné značky a kurátorom ich odvážnych, koordinovaných vzhľadov, ktoré čerpajú veľa online zvukov. Zamerali sa na budovanie vlastných obchodných aktivít a rozširovanie svojej prítomnosti v zábavnom svete, od významných fotografických snímok po partnerstvá značky. Tu je to, čo predtým hovorili o preskočení na vysokej škole na ďalšiu cestu k úspechu.

Sean ‚Diddy‘ Combs ‚Twins, Jessie a D’Lila Combs, uviedli, že nemajú žiadne vysokoškolské plány

Najmladšie dieťa Diddy sa objavilo na maturite D’Lila a Jessie Combsovej strednej školy

Deti Sean „Diddy“ Combs ‚sú v centre pozornosti viac ako kedykoľvek predtým po jeho významnom procese. Jeho 18-ročné dvojčatá, Jessie a D’Lila Combs, sa mená v módnom priemysle. Jasne definovali cestu, ktorá obchádza tradičnú vysokoškolskú cestu. Po ukončení strednej školy oznámili, že sa nezúčastnia vysokej školy a namiesto toho sa zameriavajú na plný úväzok na podnikanie, módu a ich kariéru o modelovaní.

„Keďže s Jessie a ja nejdeme na vysokú školu, budeme mať na sebe jednu z našich mikín značky,“ uviedla D’Lila v teraz deletom Tiktok, podľa Hola!.

„Pretože sa opakujeme, že budeme vlastníkmi firiem, obdobie,“ dodala Jessie.

„A pracujem!“ D’Lila pokračovala.

V roku 2025 dvojčatá uviedli na trh svoju vlastnú odevnú líniu s názvom 12twinty1, ktorá prikývne na ich spoločné narodeniny (21. decembra) a odráža hodnoty odvahy, vodcovstva, spojenia a harmónie. Spolu s budovaním tejto značky pokračujú v chodníku vo veľkých módnych prehliadkach (napríklad Dolce & Gabbana), využívajú svoju expozíciu modelovania a vyjadrujú ambície premeniť svoj vplyv na niečo dlhodobé a obchodne orientované.

Jessie a D’Lila Combs oznámili svoju značku 12twinty1 na Instagrame v júli 2025

V júli 2025 zverejnili Jessie a D’Lila Combs oznámenie Instagramu o svojej novej značke, 12twinty1. Dvojčatá uverejnili klip, ktorý im ukázal, ako ich značka pre nich bola jedinečná, a nemohli sa dočkať, až sa o ňu podelili so svojimi fanúšikmi.

„Spojenie, ktoré máme, je hneď za slovami a toto spojenie je srdcom našej značky,“ hovorí D’Lila, keď stála vedľa svojej sestry.

Titulok príspevku vysvetľuje viac o značke.

„Názov odráža naše narodeniny, 21. decembra, ale to znamená oveľa viac:
1 je odvážny, nebojácny a označuje začiatok niečoho mocného.
2 hovorí k láske, spojeniu a harmónii, podstate našej dvojčatá, “napísali dvojčatá.

Uzatvárajú príspevok tým, že tvrdia, že značka predstavuje „identitu, dôveru a videnie“.

Príspevok získal od svojich stúpencov veľa pozornosti. A samozrejme dostali lásku od svojej rodiny.

„Toto sú neuveriteľné dámy,“ komentoval ich brat Quincy Brown s emodži srdcom a tlieskajúcimi emodži. „Hrdý na teba!“

„Áno, prichádza do obchodu vo vašom okolí,“ dodal Christian „King“ Combs.

Poznamenala tiež Kimora Lee Simmons, kmotra dvojčiat. „Leggooo!“ Napísala s ohňom emodži.

Dvojčatá diskutovali o svojej láske k modelovaniu ako preteens

Combs Jessie a D’Lila vždy mali modelovanie v mozgu. Ich matka, Kim Porter, začala svoju kariéru modelovania ako tínedžer, takže má zmysel, že v Porterových stopách by nasledovali dvojčatá Sean „Diddy“ Combs. V roku 2019 hovorili dvojčatá, ktoré mali v tom čase 12 Nikki Rich Show Na obede Ladylike Foundation.

„Páči sa nám modelovanie. Radi predvádzame svoje pekné oblečenie ľuďom a len modelujeme s ostatnými malými deťmi …,“ povedala D’Lila anketárovi.

„… pomáha im na dráhe, takže dúfame, že sa vám páči,“ skončila Jessie.

Dvojčatá potom poznamenali, ako už mali sociálne médiá vo svojom mladom veku, čo pravdepodobne veľmi pomohlo ich platforme rásť tam, kde je dnes.

Ak chcete získať ďalšie správy a exkluzívne rozhovory, sledujte Instagram Showbiz Cheat Sheet.