Akú moc má prevencia a zdravý životný štýl

PR články

Akú moc má prevencia a zdravý životný štýl

Význam zdravého životného štýlu je založený na raste a zmene charakteru zaťaženia ľudského tela v dôsledku zvyšujúcej sa komplexnosti verejného života, zvyšovania rizík spôsobených človekom, životného prostredia, psychologického, politického a ostatného charakteru, ktoré vyvolávajú negatívne zmeny v zdraví.

Ide o štýl jednotlivca s cieľom predchádzať chorobám a podporovať vlastné zdravie. Je to koncept ľudského života, ktorého cieľom je zlepšovanie a ochrana zdravia prostredníctvom správnej výživy, fyzickej zdatnosti, morálky a vzdania sa zlých návykov.

Čo všetko patrí do prevencie?

Prevenciou môžu byť aj pravidelné návštevy na dobrej urológii alebo u iného odborného lekára, ktorý prvotné príznaky ochorenia alebo prebiehajúci zápalov odstráni.

Nesmiete zabudnúť ani na úpravu a zloženie stravy. Jedlá by mali byť kompletné, tj mali by obsahovať dostatočné množstvo sacharidov (50-75 %) v podobe obilnín, zeleniny, cestovín; dostatočné množstvo proteínu (10-15 %) rastlinného aj živočíšneho pôvodu; 15-30 % tukov tiež rastlinného a živočíšneho pôvodu. Okrem podpory zdravia, si týmto spôsobom zlepšujete aj niektoré základné, životne dôležité a potrebné funkcie tela – ako je napríklad dostatočná erekcia.

Príjem by mal byť adekvátny výdaju

Raz darmo, stále platí to staré známe „Raňajky zjedz sám, o obed sa podeľ s priateľom a večeru nechaj nepriateľovi.“ Samotné zloženie a úprava denne konzumovaných jedál a pokrmov nestačí. Strava musí byť vyvážená aj v množstve. Váš príjem by mal byť adekvátny výdaju.

To znamená, že raňajky by mali predstavovať 30 % dennej dávky, druhé raňajky 40 % dennej dávky, obed – 40 % a večera 10 %. Prestávka medzi večerou a raňajkami by nemala presiahnuť 10 hodín.

Pohybom ku kráse

Telesná aktivita, vrátane špeciálnych telesných cvičení (napr. Fitness), zohľadňujúca vek a fyziologické vlastnosti, pomáha vyrovnávať tok a spotrebu energetických zdrojov v tele, zvyšuje kardiovaskulárnu zdatnosť, odolnosť voči stresu, zlepšuje spektrum krvných lipidov a zabraňuje rozvoju takých ochorení, ako je diabetes, osteoporóza, malígne neoplazmy alebo obezita. Fyzická aktivita zvyšuje odolnosť proti stresu a zlepšuje náladu. Okrem toho budete vďaka pohybu krásni, ako keby ste navštívili Ryant Clinic, odborníka na prirodzenú krásu.

Aj odmietnutie zlých návykov, ako je fajčenie, požívanie alkoholu a omamných látok, umožňuje osobe udržať si zdravie a predĺžiť vlastný život. Neostáva vám tak nič iné, ako sa o tom aj presvedčiť.

ZDROJ: PR článok

Komentáre

Talianske potraviny Martin